Nem egyszerű új reklámügynökséget indítani Izraelben, mivel nagyok az elvárások a világ egyik legkreatívabbnak kikiáltott országában. Elég csak a Facebook első Timeline kampányára, vagy a világ legrövidebb reklámfilmjére gondolni.

Szóval, ha az ember fia be akar szállni a játékba, akkor nem árt valami igazán ütőssel bemutatkoznia. Pontosan ezen probléma megoldásán törhették a fejüket a frissen indult Tribal DDB iroda kreatívjai, amikor végül előrukkolak az Officegrammal, ami a legtökéletesebben mutatja be gondolkodásmódjukat, képességeiket, és ráadásul szinte ingyen van.


Ugyan az Instagram ilyen célú használata újszerű, a húzásban azonban nem sok meglepő akad, hiszen a szakma folyamatosan keresi az új megjelenési lehetőségeket. Gondoljunk csak bele, mára már egy-egy formabontó Youtube, Twitter vagy Pinterest kampányon meg sem lepődünk.

Hogy mit fog hozni a jövő? Mi is ezt kutatjuk!