Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A közösségi időzítés tudománya

A hatékony közösségi média jelenlétnek egy fontos dimenziója, hogy hogyan időzítjük jelenlétünket. A média más területein is tapasztalható az időzítés kérdése, a tévéképernyőkön főműsoridőben jelennek meg a legdrágább reklámok, illetve a nagy nézettségre igénytartó műsorokat is akkor vetítik, amikor az emberek nagy valószínűséggel nem csinálnak mást (dolgoznak, tanulnak, stb.). A rádióreklámoknál ugyanilyen fontosak a reggeli órák, amikor a munkahely felé igyekvő emberek a kocsiban rádióznak.

1 Tovább

Vállalati közösségi oldalak

Egész nap csak a Facebook van megnyitva a munkahelyeden? Mit szólnál egy érdekes és egyben produktív közösségi oldalhoz?

0 Tovább

A Digg bukása

Valószínűleg már mindenki értesült arról, hogy gazdát cserélt a Digg, méghozzá a többség szerint nevetségesen alacsony áron. De vajon a szóban forgó 500 ezer dollár valóban kevés az elhíresült link- és hírmegosztóért, vagy az értéke pusztán szomorú realitás.

0 Tovább

Hollandok nélkül nincs Facebook

Az utóbbi idők legtutibb vírusfilmjét dobták össze a Dutch National Maritime Museum (Holland Nemzeti Tengeri Múzeum)  részére. A film Mark Zuckerbergnek küldött palackposta-üzenet, amelyből kiderül, a hollandok nélkül nincs New Amsterdam, így New York, tehát Mark szülei sem találkozhattak volna azon a bizonyos estén. Az már csak hab a tortán, hogy az Atari számítógéphez és a World Wide Webhez is a hollandokon keresztül vezetett az út.

 

A videó célja az október 2-án újranyílt múzeum promója, konkrétabban a Facebook oldaluk  népszerűsítése. Mi se felejtsük el lájkolni őket.

0 Tovább

Költözik a Facebook!

A világ internetes forgalmának jelentős részét generáló Facebook új észak-amerikai szerverközpontba költözik. Az eddigi évi 50 millió dolláros szerverbérlés szokásával hagynak fel a 120 millió dolláros beruházás kedvéért. A facebook forgalmának mostantól felét bonyolító központ a kedvező időjárási viszonyok miatt került az észak-nyugati Oregon államba. A többnyire hideg és száraz levegő miatt választott helyszín, a könnyebb hűtés miatt rengeteget spórol a cégnek, ráadásul a tech-cégek közt dúló, PR szempontból is fontos energiatakarékossági versenyben komoly előnyre tesznek szert.

 

Kívül

 

Belül

0 Tovább

webbrand

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek