Mint az sokak számára köztudott, a Facebook belátható időn belül mindenkinek létrehozza az Idővonalas (Timeline) profil megjelenést, akár tetszik, akár nem. Eddig ugyebár nem állították be automatikusan ezt a fejlesztést - vannak, akiknek nem is tetszik a cucc - majd bejelentették, hogy idén márciustól mindenkit átállítanak, ebből pedig sok félreértés következett, mivel az átállás nem varázsütésre és nem egyszerre megy. Ez idő szerint több mint 850 millió felhasználója van világszerte, aki nem állt át eddig, azt látszólag véletlenszerűen teszik át az új rendszerbe. Nem minden esetben látja a gépház, hogy melyik profil céges, így márkaépítésünk intim perceit ronthatja el az átállás. Erre tehát érdemes felkészülni! Újabb tipp összeállításunk segít időben felkészülni az átállásra, sőt, arra buzdít, hogy magunktól alkalmazzuk ezt az új lehetőséget.
Utolsó kommentek