Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A RockMelt közelről!

A tegnapi nap folyamán sikerült hozzájutnunk egy linkhez a RockMelt böngésző Beta verzójának letöltéséhez. A böngészőt a Facebook-on a RockMelt Beta alkalmazás engedélyezése után lehet igényelni, amit egy már RockMeltet használó barátunk a böngészőből tud jóváhagyni, és ezután a rockmelt.com weboldalon a Facebook accountunkkal bejelentkezve tudjuk letölteni a szofvert.

A böngésző a Chromium nyílt forráskódjának használata miatt ismerős felületetnek hat azoknak, akik használták már a Google Chrome-ot. A különbség valóban csak a két oldalon található Friend és App Edge-k, amik minden bizonnyal a folyamatosan munkavégzés legfőbb akadályozói lesznek, azon felhasználók esetében, akik a munkahelyükön is használnák a böngészőt. A Friend Edge-n látjuk az online ismerőseinket Facebookon:

A bal oldalon pedig az App Edge kapott helyet, ahol elméletileg RSS feedeket és alkalmázásokat tudunk kezelni, azonban ez a kipróbált rendszeren nem működik (még) tökéletesen. Az alapértelmezett feedek a Facebookunkról érkező Értesítéseink és a News Feed-ünk, ezek hiba nélkül és meglepő gyorsasággal üzemelnek. Aki megszokta a mobiltelefonján, hogy egy fél perces eltéréssel jelzi az adott felület a változásokat a Facebookhoz képest, annak a RockMelt késése sem fog feltűnni.

A címsor mellett továbbá találunk még egy azonnali megosztást lehetővé tevő funkció gombot, amivel az aktuális oldalunkat tudjuk elküldeni a Facebook falunkra vagy egy ismerősünknek üzenetben.

Mindezek továbbra sem tartalmaznak jelentős technikai újítást, használni viszont mindenképp jól esik, és plugin-es megoldással ellentétben egyenlőre nem úgy tűnik, hogy megterhelné akár a böngésző működését, akár a processzorunkat.

A Facebook tehát egyre teljeskörűbben hálózza be digitális életünk minden szegmensét, ezért aztán ezt a böngészőt munkahelyekre kifejezetten nem ajánljuk, mivel könnyen és végleg derékba töri a folyamatos munkafolyamatot.

 

update1:

Ami tetszik még nekünk:

- Hogy lehet úgy offline lenni a chat-en, hogy közben látjuk az online ismerősöket, de ha beszélgetést kezdeményezünk a Friend Edge-en keresztül, akkor azonnal online-ak leszünk, így nem lehet állandóan bujkálni.

- A youtube videók lejátszhatók az önállóan megnyíló chatablakokban.

- A bookmarkjaink és rss beállításaink minden gépen megmaradnak, ha bejelentkezünk a Facebook accountunkkal a RockMeltbe.

 

És amit egyenlőre nem tudunk hova tenni:

- 64 bites AMD processzoros gépen (több gépet is kipróbálva)  nem működik rendesen az App Edge - más gépen beállított rss feed-ek megjelennek és frissülnek is, de újat nem tudunk felvenni, és a meghívó küldő fül sem működik egyáltalán. Intel processzorokkal nem tapasztaltuk a problémát, a több kipróbált gép pedig alapvetően a processzor gyártójában különbözött, a többi hardver és az oprendszer szemmel láthatólag nincs hatással a működésre.

0 Tovább

Segíts Antosnak!

Ötletes vírusvideóval korteskedik a Compact Disco szintipop zenekar (saját definíciójuk: "electronic, funk and pop music from the '80s, '90s, and '00s"), hogy az MTV brand:new szavazáson voksokat gyűjtsön.

Az eslősorban Facebookon terjedő sorozat első darabja után még nem világos, hogy hova fut ki a széria, de a fazon jó, a feelinget elkapták, és úgy látjuk a fanok (jelenleg 3,479) tényleg posztolgatják ide-oda, legalábbis rohamosan emelkedik a Youtube video nézettsége. A brand:new szavazás egyébként ügyes trükk a DJ Juice Hungary (jelenleg 13,563 fan) rajongótábora növeléséhez: lájkolnod kell az oldalukat, hogy játszhass, márpedig a keménymagnak tutira megér egy lájkot, hogy kedvenc előadóikra szavazhassanak.

0 Tovább

Kik a legnépszerűbbek a magyar facebookozók körében?

Lesz-e valaha népszerűbb bárki a Túró Rudinál? A Megasztár vagy az X-faktor versenyzőit kedvelik-e többen? Melyik kereskedelmi rádiónak van a legtöbb rajongója? Melyik mobilszolgáltató, sportszergyártó vagy élelmiszeripari márka ér el több embert a közösségi médiában, és kinek a kampánya hatékonyabb a rajongótábor növelésében? Ezekre a kérdésekre is választ ad az Image Factory Facebooker néven elindított oldala.



A Facebooker nemcsak pillanatfelvételt készít a magyar Facebook oldalakról, de vizsgálja a rajongótábor növekedésének dinamikáját is. Így akár napi szinten követhető, hogy mely márkák, mozgalmak, ügyek, szórakozásból vagy komoly márkaépítési szándékkal útjára indított oldalak érik el a legtöbb internetezőt a 2,1 milliós magyar Facebook közösségből.

A folyamatosan fejlesztett alkalmazás jelenleg ezres nagyságrendű magyar vonatkozású Facebook oldalt tart nyilván, és monitoroz rendszeresen. A különböző kategóriákba (többek között brand, arcok, kult, média, buli, helyi érték, közélet stb.) rendezett toplisták mellett a Napi Top 50 mutatja be az elmúlt 24 órában legnagyobb kiugrást elérő oldalakat. Így jól követhető a márkák közösségi médiában folytatott kommunikációjának hatékonysága is.

0 Tovább

A Facebookon is beelőzi az X-Faktor a Megasztárt

A Facebookon is ölre menő küzdelem zajlik idén a kereskedelmi csatornák zenei tehetségkutatói között, úgy tűnik azonban, hogy messze nem azonos erőviszonyokkal vannak jelen a közösségi oldalon a televíziós társaságok. Az adatok azt mutatják, hogy az X-Faktor rajongótábora jelenleg bő négyszerese a Megasztárénak.

Tudjuk, hogy az RTL Klub tehetségkutatójának magasabb a nézettsége, ezt a nagyságrendbeli eltérést azonban nehéz magyarázni csupán a tévés számok alapján.

A hivatalosan közzétett tartalmak, aktivitás mennyisége sem tér el jelentősen – mindenki backstage infókat közöl, fotókat és videókat posztol a rajongóknak. Az oldalak kialakítása (például a versenyzők oldalainak rövid linkjei) az RTL-nél erősebb és mintha ők eszméltek volna gyorsabban a Facebookos tartalom erősítésében is. Ezzel együtt is meglepő az a növekedésbeli különbség, amit az X-Faktor produkált az elmúlt két hétben (lásd ábra). Az is látszik, hogy az X-Faktor ki tudta használni a tévés megjelenést és az október 23-ai és 30-ai adásnapokat követően is a megszokottnál erősebb növekedést tudott elérni – szemben a Megasztárral.

Mindez egyaránt mutathatja az erősebb márkaérték és az újdonság hatását, a fiatalabb csoportok aktívabb Facebook jelenlétét, vagy éppen a Cool Tv-n futó After X hatását.

Jó mutatószám az is, hogy a tehetségkutatók sztárjai közül egy X-Faktoros, Király L. Norbert hivatalos rajongói oldala emelkedik ki 13 ezer rajongóval, hogy ne is beszéljünk a megszüntetett nem official „Király L. Norbert Fun Club”-ról (sic!), valamint Norbi saját oldaláról, amellyel még a hazai celebek között is jelentős eredményt mutathat fel (36 ezer). Érdekes lesz majd a tévés verseny végeredménye abból a szempontból, hogy a Facebook közösségi számai mennyire működnek jó előrejelzőként.

0 Tovább

webbrand

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek