Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Élet a lájk után – tippek az elköteleződés elmélyítéséhez

A folyamatos posztolás fontos, de ez nem azt jelenti, hogy a lájkolóink agyára kell menni a tengernyi poszttal és megosztással. Az időzítésről egy lejjebbi bejegyzésünkben lehet olvasni, ezen kívül még a kiegyensúlyozottságot érdemes megemlíteni. Legyünk aktívak, és hosszú távon egy időszakra nézve mindig közel ugyanannyit írogassunk. Megbízhatunk a feladattal külsőst is, mondjuk a HootSuithez hasonló céget.

0 Tovább

Közösségi média stratégia non-profit szervezeteknek

A non-profit szervezetek működését is hatékonyabbá teheti a közösségi média, de nem szabad letudni a dolgot a profiloldalak létrehozásával, akárcsak a vállalatoknak, nekik is rendelkezniük kell közösségi média stratégiával. Az esetek többségében a non-profit egyesületek mögött nem áll a for-profit cégekre jellemző profi tanácsadói apparátus, de léteznek kimondottan rájuk szabott megoldások.

0 Tovább

Vazallusi hűségeskü a fogyasztóktól – álmodik a marketinges

A megfelelő marketing segítségével el lehet adni a lekváros cipőtalpat is - egyszer. Amennyiben ennél egy picit jobb a termék, többek között a hosszabb távú fogyasztói hűség kialakítása játszik komoly szerepet. A közösségi oldalak részéről is megfigyelhető az igyekezet, miszerint próbálják kvantifikálni a témában ténylegesen releváns érdeklődést, vagyis a komoly érdeklődők számát megkísérlik elhatárolni az egyszeri szimpatizánsokétól, akiket esetleg lájk-kampányokban fogostak össze lasszóval, de tartósan nem lehet velük számolni. Ilyen húzás volt például a Facebook részéről, amikor a like-ok mellett megjelent a "talking about this" mérőszám, ami a megosztásokból, posztokból, kommentekből hoz létre egy minőségi mutatót.

0 Tovább

A közösségi időzítés tudománya

A hatékony közösségi média jelenlétnek egy fontos dimenziója, hogy hogyan időzítjük jelenlétünket. A média más területein is tapasztalható az időzítés kérdése, a tévéképernyőkön főműsoridőben jelennek meg a legdrágább reklámok, illetve a nagy nézettségre igénytartó műsorokat is akkor vetítik, amikor az emberek nagy valószínűséggel nem csinálnak mást (dolgoznak, tanulnak, stb.). A rádióreklámoknál ugyanilyen fontosak a reggeli órák, amikor a munkahely felé igyekvő emberek a kocsiban rádióznak.

1 Tovább

Vállalati közösségi oldalak

Egész nap csak a Facebook van megnyitva a munkahelyeden? Mit szólnál egy érdekes és egyben produktív közösségi oldalhoz?

0 Tovább
«
123

webbrand

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek