Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Tapadj meg a YouTube-on is!

A hazai cégek nem kimondottan korai elfogadók a YouTube tekintetében sem, pedig már évek óta lehetőségük lenne létrehozni önálló márka csatornákat a világ legnagyobb videomegosztó portálján. Széleskörű népszerűsége ellenére egyelőre csak fékezett habzással ragadta meg a marketingesek és PR-osok fantáziáját. Ebben közre játszhatnak a tartalom előállítás aránylag magas költségei és a hazai internetező közönség szokásai is. Így viszont az újdonság erejével fog hatni, ha márkánk vadonatúj YouTube csatornájával villogunk. Amennyiben már rendelkezünk ilyennel, akkor sem érdemes hátradőlni, mert egyáltalán nem biztos, hogy a legtöbbet hozzuk ki belőle.

0 Tovább

Élet a lájk után – tippek az elköteleződés elmélyítéséhez

A folyamatos posztolás fontos, de ez nem azt jelenti, hogy a lájkolóink agyára kell menni a tengernyi poszttal és megosztással. Az időzítésről egy lejjebbi bejegyzésünkben lehet olvasni, ezen kívül még a kiegyensúlyozottságot érdemes megemlíteni. Legyünk aktívak, és hosszú távon egy időszakra nézve mindig közel ugyanannyit írogassunk. Megbízhatunk a feladattal külsőst is, mondjuk a HootSuithez hasonló céget.

0 Tovább

Közösségi média stratégia non-profit szervezeteknek

A non-profit szervezetek működését is hatékonyabbá teheti a közösségi média, de nem szabad letudni a dolgot a profiloldalak létrehozásával, akárcsak a vállalatoknak, nekik is rendelkezniük kell közösségi média stratégiával. Az esetek többségében a non-profit egyesületek mögött nem áll a for-profit cégekre jellemző profi tanácsadói apparátus, de léteznek kimondottan rájuk szabott megoldások.

0 Tovább

A közösségi időzítés tudománya

A hatékony közösségi média jelenlétnek egy fontos dimenziója, hogy hogyan időzítjük jelenlétünket. A média más területein is tapasztalható az időzítés kérdése, a tévéképernyőkön főműsoridőben jelennek meg a legdrágább reklámok, illetve a nagy nézettségre igénytartó műsorokat is akkor vetítik, amikor az emberek nagy valószínűséggel nem csinálnak mást (dolgoznak, tanulnak, stb.). A rádióreklámoknál ugyanilyen fontosak a reggeli órák, amikor a munkahely felé igyekvő emberek a kocsiban rádióznak.

1 Tovább

A Digg bukása

Valószínűleg már mindenki értesült arról, hogy gazdát cserélt a Digg, méghozzá a többség szerint nevetségesen alacsony áron. De vajon a szóban forgó 500 ezer dollár valóban kevés az elhíresült link- és hírmegosztóért, vagy az értéke pusztán szomorú realitás.

0 Tovább
«
1234

webbrand

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek