Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Az Old Spice közösségi média-kampánya a számok tükrében

Június közepén az Old Spice óriásit szakított az utóbbi idők legjobban sikerült vírusmarketing kampányával - melynek során Isaiah Mustafa, vagyis az új Old Spice Guy, személyre szabott videókban válaszolt rajongók, vásárlók, ismert és ismeretlen bloggerek kérdéseire az Old Spice termékeivel kapcsolatban -, amely masszívan elárasztotta a közösségi oldalakat. A kampány eredményei számokban:

Alapvető tények: 180 elkészített, egyedi videó, amiket a kampány ideje alatt (kevesebb mint egy hét!!) több mint 6 millióan néztek meg csak a youtube-on (ez a szám azóta nyilvánvalóan tovább emelkedett); 22500 comment.

0 Tovább

A Budweiser globális foci VB-kampánya közösségi médiában

Annak ellenére, hogy a Világbajnokság nézői más-más országból származnak, eltérő hátterű, tapasztalatú és nézőpontú emberek, mindenkiben megvan egy közös vonás: a vágy, hogy egyesülve hazájuk többi szurkolójával részesei lehessenek az ünnepélyes pillanatoknak, amik a 2010. évi FIFA Világbajnokság csodálatos hangulatát fémjelzik. Természetesen a marketing és a branding is jelentős szerepet kap a VB ideje alatt, már csak a szponzorok miatt is, arról aztán ne is beszéljünk, hogy a hirdetni vágyók gyakorlatilag végtelen méretű célközönség figyelmét kelthetik fel.

Egy márka kiemelten arra használta fel ezt az egy hónapot, hogy ne csak a hagyományos reklámeszközökkel szólítsa meg vásárlóit, hanem a közösségi hálózatokon keresztül az online közösséget is megszólította differenciált üzeneteivel. A VB első hivatalos napján, a Budweiser elindított egy az egész bolygón elérhető, online valóságshow-t, a Bud United-ot.

0 Tovább
12
»

webbrand

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek