Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A jövő böngészője lenne a RockMelt?

Az internethasználók nagy része elsősorban továbbra is a böngészőjén keresztül éri el a világhálót, ugyanakkor a telefonjaink és kütyüink alkalmazásaival ellentétben eleddig nem integrálták a közösségi oldalaink elérésének közvetlen lehetőségét. (Legalábbis nem alapértelmezetten, pluginek alkalmazása nélkül.)

A Google nyílt forráskódjú projektjére, a Chromium-ra épül ez az új böngésző, a RockMelt. A RockMelt nem kevesebbet állít magáról, mint hogy az összes közösségi felületünket, a böngészésünk menetét nem megszakítva, bármikor egyszerűen elérhetjük. A Chromium használata két okból is bizakodásra ad okot. Egyrészt a jól ismert felület letisztultsága biztosítja a könnyű megszokás lehetőségét, másrészt a böngésző motorjával bizonyosan nem lesz probléma, így a gyorsaság és a biztonság biztonsított minden felhasználó számára.

Mint a videóból is kiderül, a RockMelt külsőleg nem különbözik a Chrome-tól túlságosan, eltekintve a jobb és bal oldalon megjelenő, közösségi oldalakat elérő sávoktól. A webbrand szerkesztősége már jelentkezett béta tesztelésre, amint lehetőségünk nyílik pár órát vagy napot eltölteni a program használatával részletes elemzéssel jelentkezünk!

Ami elsőre is látszik azonban, hogy valahol a Google által képviselt filozófiának egy megnyilvánulásáról van itt szó, vagyis, hogy a böngészőnk vált a számítógép (hétköznapi és nem munkaügyi) használatának középpontjává. Hiszen az egyáltalán nem ördögtől való, ha böngészőnk bizonyos funkciókat elragad a html alapú, szűk értelemben vett böngészéstől, mivel ez gyorsíthatja az internethasználatot. A Wired magazin, szeptemberi számában közölt, írása pont azt a folyamatot elemezte, hogy az internet használatunk során a szokásaink átalakulása szép lassan megöli a hagyományos értelemben vett böngészést, mert egész egyszerűen nem web alapú forgalmat bonyolítunk az app-ok világában, hanem az API felületek peer-to-peer kommunikációja zajlik egyre nagyobb mértékben.

Az RockMelt fejlesztőinek ötlete nem forradalmi, hiszen a hasonló integráció például FireFox plugin-ekkel eddig is megoldható volt, azonban tökéletesen illeszkedik abba a képbe, ami jelzi számunkra, hogy az internetpolgárok mire is használják az interneten eltöltött időt. Figyelni fogjuk a hasonló megjelenéseket, mivel célunk, hogy bemutassuk az aktuális internethasználati trendeket és előremutató megoldásokat, mivel ezek jelezhetik előre az internetes kommunikációnk új formáit, melyek ismerete elengedhetetlen a jó online branding megvalósításának eléréséért.

Nem lennénk meglepve, ha a RockMelt-et a közeljövőben a Google Inc. szokásához híven egy jelentősebb összegért megvásárolná, mint tette azt több ígéretes start up-al korábban. Persze senki ne vegyen részvényt csak azért, mert mi mondtuk!

Még valami:

Érdemes figyelni a twitteren a RockMelt tag alakulását, ezáltalál megfigyelhetővé válik, hogyan terjed egy internetes újítás híre a közösségi média korában, ingyen és bérmentve a szoftvert elállítójának szempontjából.

0 Tovább

A mém, avagy mérhető-e az internetes tartalom?

Először is le kell szögeznünk, hogy a mém nem pusztán az alternatív valóságban (az interneten) megjelenő, a kulturális javak és szimbólumok terjedését, "fejlődését" és változását leíró fogalom, hanem a valóságosan létező tárgyak esetében is használható kifejezés. A szó a görög utánzás szóból ered. A mém (angolul: meme), mint kulturális alapegység, a gének (angolul: gene) analógiáját képezik a kultúrában: akkor használhatjuk valamire a mém kifejezést, ha az adott kulturális produktum képes saját magát sokszorozni - nyilvánvalóan aktív emberi közreműködés eredményeképp - és reagál a külső hatásokra. Mi most megkíséreljük bemutatni a mémek online marketing szempontjából releváns tulajdonságait, vagyis, hogy mit jelent ez például egy vírusvideó esetében?

0 Tovább

Az Old Spice közösségi média-kampánya a számok tükrében

Június közepén az Old Spice óriásit szakított az utóbbi idők legjobban sikerült vírusmarketing kampányával - melynek során Isaiah Mustafa, vagyis az új Old Spice Guy, személyre szabott videókban válaszolt rajongók, vásárlók, ismert és ismeretlen bloggerek kérdéseire az Old Spice termékeivel kapcsolatban -, amely masszívan elárasztotta a közösségi oldalakat. A kampány eredményei számokban:

Alapvető tények: 180 elkészített, egyedi videó, amiket a kampány ideje alatt (kevesebb mint egy hét!!) több mint 6 millióan néztek meg csak a youtube-on (ez a szám azóta nyilvánvalóan tovább emelkedett); 22500 comment.

0 Tovább

webbrand

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek