YouTube guruk előnyben!

Sok ember úgy tekint a YouTube-ra, mint zenei klippek, cuki cica videók és nevetséges mémek végtelen tárházára. Ismertsége és látogatottsága idehaza is óriása, éppen ezért a marketingeseknek sem ártana legalább annyira komolyan venni, mint a Google-t vagy a Facebookot. Milliónyi látogatója rengeteget keresgél, ebben segíti őket a tulajdonos Google kereső technológiája is. Ez a kifinomult videó kereső a YouTube sikerének egyik sarokköve.

0 Tovább

Uszkárzene

Mióta az iPhone tarolja az „alkalmazáspiacot”, kevés promóciós felületen találkozunk egyéb platformok letölthető szoftveres megoldásaival, íme hát egy Nokiás, pöpec reklámmal megtolva. Láttuk a Diploval készült Blackberry Torch spotot, amit azzal adnak el, hogy iszonyatosan megkívánod azt az életformát, amit a Philly-i sztárproducer, dj, a globális gettózenei mozgalom kitalálója él: utazás, Japán fellépés, lemezkiadó-menedzselés, közben Twitterezés stb.. (Nem mellesleg, Diplo nem is lehetne hitelesebb: early adopter, két éve a legszimpatikusabb tweetelő lett egy szavazáson, van vagy 100 ezer követője, és több mint 15 ezer csiripelése.)

Nos, a szóban forgó kampány – hasonló a szubkulturális áthallás ellenére is - nem nagyon sugall semmit. Arról van szó, hogy profi reklámfilmet forgattak egy kérdéses hasznosságú, Nokia C7 és N8 készülékekbe ajánlott apphoz, persze elképzelhető egy jó kis rövidtávú hype körülötte. A Warrior One londoni UK funky brigádot kérték fel arra, hogy Kínában vegyen fel pár loopot élőben egy N8-assal, és készítsen belőle tracket. A kutyafodrászatban felvett loopokat három uszkár metamorfózisának története fedi le, fehér pudlikból színes party-animalok lesznek. Részünkről minden elismerés annak a kreatívnak, aki beajánlotta a zenekart, mi is nagyon szeretjük (épp az ő twitterükön találtuk a linket), de annyira persze nem menők, hogy húzónév legyenek. De hát van még egy csavar a történetben, hiszen a magamutogatók kirakhatják a Soundcloud accountjukra az alkalmazással frissen készített számaikat, amelyek aztán felkerülnek a Loopapp honlapra is – egyelőre még nem látjuk a nagy zsezsgést, de még csak három napja megy a dolog. Azt azonban senki ne gondolja komolyan, hogy ez az app dobja majd meg a kérdéses készülékek eladásait.

0 Tovább

Az utóbbi idők legnézettebb vírusvideói

A vírusvideők egyik mértékadó elemzője, az Unruly Media időről időre közzéteszi a legsikeresebbek listáját. Az adott vírusvideó eredeti verziója mellett más megosztón tárolt másolatokat is figyelnek, hogy minél pontosabban becsüljék meg az eredményt. Toplistájukat az össznézőszám mellett a növekedés mértéke is befolyásolja.

Az október 15. - november 15. közötti időszakban a vírusvideók nemzetközi toplistája az alábbiak szerint alakult:

1. Nike Basketball – LeBron Rise

2. T-Mobile – Welcome Back

3. DC Shoes - Ken Block’s Gymkhana Three, Part 2 – Ultimate Playground, L’Autodrome

4. Sesame Street – Smell Like a Monster

 

5. Axe – Wash Your Balls

6. Geico – Piggy

7. Call of Duty – Black Ops There’s A Solider In All Of Us

8. Tipp-Ex – A Hunter Shoots A Bear

9. Evian – Roller Babies

10. Yeo Valley – Official Video

A fenti videók java részével már találkozhattunk, persze, mivel múlt havi időintervallumot vizsgált a felmérés. További érdekesség, hogy a toplista szereplőinek egy részét két-három ügynökség készíti. Ezeknek az ügynökségeknek a munkásságát az év hátralévő részében be is kívánjuk mutatni itt, a webbrand-en.

A legfrissebb viral toplista egyébként a Visible Measures oldalán tekinthető meg, és még mindig szerepel rajta az egy hónapos felmérés néhány helyezettje.

0 Tovább

webbrand

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek