Szóltunk már a webbranden a promóciókat érintő szabályokról és a társadalmi célú akciókat szervezők számára kínálkozó lehetőségekről is. Íme egy példa, amiben mind a két terület érintett!

Az AXN 1000 forintot ad minden egyes lájkolás után a Heim Pál Gyermekkórháznak. Ez által nemcsak rajongói bázisukat építhetik, hanem rendkívül pozitív színben tűnnek fel a követők előtt, be is vonják őket a támogatásba, közösségi és karitatív élményt is adnak. Rendkívül ügyes megoldás, bár a szabályszerűségét lehet vitatni, a cél miatt valószínűleg senki nem fog belekötni.

Kiváncsian várjuk mennyi pénzt fognak tudni összegyűjteni a gyerekeknek. A Facebookeren lehet majd figyelni, ha kimagasló népszerűségű lesz a site, de már jelenleg is az AXN Magyarország áll a százalékos arányban legtöbb új rajongót gyűjtő oldalak toplistájának élén.

 

update: 2010.12.15. 14:23

1. Ahogy megjósoltuk, az elmúlt három napban majd megháromszorozódott az AXN Magyarország rajongóinak a száma a facebooker adatai szerint.

2. Az előző éjszaka valaki átfutotta az AXN oldalán található szabályzatot, amiből kiderül, hogy a lájok után egy fillért sem kap közvetlenül a Heim Pál Gyermekkórház vagy annak bármilyen alapítványa, pusztán a számláló által mutatott összeg erejéig reklámidőt biztosít a csatorna. Felháborodott felhasználók és dühödt kommentek lepték el az oldal üzenőfalát. Az akció innentől kezdve az Epic Fail kategóriába tartozik, hiszen a csatorna jó szándékáról nehezen fogja tudni meggyőzni rajongóit, ha azok átverve érzik magukat. Hiába segítség a reklámidő is egy non-profit alapítványnak, sokan úgy érzik, hogy ismét becsapták őket a Facebookon.