Bulizd be magad az egyetemre

Egy egyetemet el lehet adni az ott megszerezhető tudáson, és a képzettség által megnyíló karrierlehetőségeken keresztül, de úgy is, ha azt mondjuk: sosem buliztál még akkorát, mint nálunk. Ezt az utat választotta a Debreceni Egyetem hallgatói önkormányzata, amikor csöppet sem szokványos módon dokumentálja (adja el?) 2010-es gólyatáborát.

 

 

A 4 perces, feszesre vágott video akármikor elmehetne a zenei csatornákon. Nemcsak a legőrültebb színpadi bulikat rögzítették, de kapunk a szubjektív, hétköznapi (ételosztás a menzán), vagy felemelő (diplomaosztó?) pillanatokból is. A zenei választás csillagos ötös, hiszen a 16+-os post rave generációnak biztosan bejön a főként csajos Daniel Merriweather Change-ére a veszprémi Slap In The Bass által készített remix.

0 Tovább

A mém, avagy mérhető-e az internetes tartalom?

Először is le kell szögeznünk, hogy a mém nem pusztán az alternatív valóságban (az interneten) megjelenő, a kulturális javak és szimbólumok terjedését, "fejlődését" és változását leíró fogalom, hanem a valóságosan létező tárgyak esetében is használható kifejezés. A szó a görög utánzás szóból ered. A mém (angolul: meme), mint kulturális alapegység, a gének (angolul: gene) analógiáját képezik a kultúrában: akkor használhatjuk valamire a mém kifejezést, ha az adott kulturális produktum képes saját magát sokszorozni - nyilvánvalóan aktív emberi közreműködés eredményeképp - és reagál a külső hatásokra. Mi most megkíséreljük bemutatni a mémek online marketing szempontjából releváns tulajdonságait, vagyis, hogy mit jelent ez például egy vírusvideó esetében?

0 Tovább

Az Old Spice közösségi média-kampánya a számok tükrében

Június közepén az Old Spice óriásit szakított az utóbbi idők legjobban sikerült vírusmarketing kampányával - melynek során Isaiah Mustafa, vagyis az új Old Spice Guy, személyre szabott videókban válaszolt rajongók, vásárlók, ismert és ismeretlen bloggerek kérdéseire az Old Spice termékeivel kapcsolatban -, amely masszívan elárasztotta a közösségi oldalakat. A kampány eredményei számokban:

Alapvető tények: 180 elkészített, egyedi videó, amiket a kampány ideje alatt (kevesebb mint egy hét!!) több mint 6 millióan néztek meg csak a youtube-on (ez a szám azóta nyilvánvalóan tovább emelkedett); 22500 comment.

0 Tovább

Felmérés a közösségi oldalakon folytatott kampányok eredményességéről

A közösségi oldalak felemelkedése nem csak a személyközi kommunikációt alakítja át, hanem a vásárlói magatartást is. A kulcskérdést, hogy a különböző márkák, hogyan találják meg az utat vásárlóikhoz,megválaszolandó a vállalatok leggyakrabban a PR szakemberekhez fordulnak.

0 Tovább

A Budweiser globális foci VB-kampánya közösségi médiában

Annak ellenére, hogy a Világbajnokság nézői más-más országból származnak, eltérő hátterű, tapasztalatú és nézőpontú emberek, mindenkiben megvan egy közös vonás: a vágy, hogy egyesülve hazájuk többi szurkolójával részesei lehessenek az ünnepélyes pillanatoknak, amik a 2010. évi FIFA Világbajnokság csodálatos hangulatát fémjelzik. Természetesen a marketing és a branding is jelentős szerepet kap a VB ideje alatt, már csak a szponzorok miatt is, arról aztán ne is beszéljünk, hogy a hirdetni vágyók gyakorlatilag végtelen méretű célközönség figyelmét kelthetik fel.

Egy márka kiemelten arra használta fel ezt az egy hónapot, hogy ne csak a hagyományos reklámeszközökkel szólítsa meg vásárlóit, hanem a közösségi hálózatokon keresztül az online közösséget is megszólította differenciált üzeneteivel. A VB első hivatalos napján, a Budweiser elindított egy az egész bolygón elérhető, online valóságshow-t, a Bud United-ot.

0 Tovább

webbrand

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek