A folyamatos posztolás fontos, de ez nem azt jelenti, hogy a lájkolóink agyára kell menni a tengernyi poszttal és megosztással. Az időzítésről egy lejjebbi bejegyzésünkben lehet olvasni, ezen kívül még a kiegyensúlyozottságot érdemes megemlíteni. Legyünk aktívak, és hosszú távon egy időszakra nézve mindig közel ugyanannyit írogassunk. Megbízhatunk a feladattal külsőst is, mondjuk a HootSuithez hasonló céget.

                                                                                         

Alap, hogy a megosztott tartalomnak érdekesnek kell lennie, de az is fontos, hogy mindig legyen valami jó értelemben vett hátsó gondolatunk a megosztás tárgyát illetően. Burkoltan mindenképp kapcsolódnia kell vagy a termékünkhöz, vagy a célcsoportunkhoz. Például ugyanazt az életérzést, feelinget, flash érzést kell keltenie, amit mi a saját termékünknek tulajdonítunk. Sokféle formája lehet a megosztásnak, ezeket kombinálni kell, osszunk meg képet, videót, linket; a hosszadalmas folyó szöveget mindenképp kerüljük el.

A közösségi médiában is elsődleges a vizuális megjelenítés, ezért lett sikeres a Facebook Timeline vagy az Instagram. Ha már mindenképp írogatunk valamit, akkor ne essünk abba a hibába, hogy rövid bejegyzésünk nehezen olvasható és érthetetlen. Ne tartalmazzon túl sok emóciót, linket, és hasonlókat.

Ha mindig csak linkeket osztunk meg, azt a fogyasztók passzívan befogadják, majd egy idő után elvesztik érdeklődésüket. Ezért késztessük őket valami fajta reakcióra, kérdezzünk tőlük valamit, kérjük ki a véleményüket, ezzel nagyban lehet növelni a bevonódást és az elkötelezettséget. E téren a következő lépés, hogy próbáljunk meg válaszolni minél több embernek, aki értelmes hozzászólást fűzött a mondandónkhoz.

 

Alakítsunk ki párbeszédet egy-egy bejegyzésből, vagy kezdeményezzünk egyet a leglelkesebbekkel, belőlük kialakulhat akár egy fókuszcsoport is, akiknek később komolyabb kérdéseket lehet feltenni. A tőlük nyert információk hasznosak lehetnek termékfejlesztésben, vagy a célcsoport meghatározásban és megismerésében.

Munkálkodjunk a közösségi média oldalainkon napi rendszerességgel, hogy megőrizzük az aktivitást. Kisebb vállalkozásoknak elegendő akár 30 perc egy nap, a nagyobbaknak azonban sok esetben megéri erre egy külön embert, vagy akár egy kisebb csapatot alkalmazni.