S. O. S. Timeline!!! (Harmadik rész)

Sokak számára jelenthet veszedelmet a nemsokára bekövetkező Timeline átállás, ráadásul vannak, akiknek nem is tetszik. Ha a Te céged már átállt, akkor azért, ha meg nem, akkor meg pláne olvasd el tippsorozatunk harmadik részét, tartogatunk még pár jó ötletet a tarsolyunkban.

0 Tovább

S. O. S. Timeline!!! (Második rész)

Mini sorozatunk következő részében az analitikával és a Facebook belső működésének egy részével foglalkozunk. A közösségi média profilok és különösen a Facebook sok munkával látja el az üzleti célú felhasználókat, ennek egy szép nagy része az analitikának és a mutatószámokkal való bíbelődésnek köszönhető. Mindenképpen megéri a foglalatoskodást, mivel ez mutatja meg ráfordításaink megtérülését.

0 Tovább

S. O. S. Timeline!!! (Első rész)

Mint az sokak számára köztudott, a Facebook belátható időn belül mindenkinek létrehozza az Idővonalas (Timeline) profil megjelenést, akár tetszik, akár nem. Eddig ugyebár nem állították be automatikusan ezt a fejlesztést - vannak, akiknek nem is tetszik a cucc - majd bejelentették, hogy idén márciustól mindenkit átállítanak, ebből pedig sok félreértés következett, mivel az átállás nem varázsütésre és nem egyszerre megy. Ez idő szerint több mint 850 millió felhasználója van világszerte, aki nem állt át eddig, azt látszólag véletlenszerűen teszik át az új rendszerbe. Nem minden esetben látja a gépház, hogy melyik profil céges, így márkaépítésünk intim perceit ronthatja el az átállás. Erre tehát érdemes felkészülni! Újabb tipp összeállításunk segít időben felkészülni az átállásra, sőt, arra buzdít, hogy magunktól alkalmazzuk ezt az új lehetőséget.

0 Tovább

Közösségi média stratégia non-profit szervezeteknek

A non-profit szervezetek működését is hatékonyabbá teheti a közösségi média, de nem szabad letudni a dolgot a profiloldalak létrehozásával, akárcsak a vállalatoknak, nekik is rendelkezniük kell közösségi média stratégiával. Az esetek többségében a non-profit egyesületek mögött nem áll a for-profit cégekre jellemző profi tanácsadói apparátus, de léteznek kimondottan rájuk szabott megoldások.

0 Tovább

Vazallusi hűségeskü a fogyasztóktól – álmodik a marketinges

A megfelelő marketing segítségével el lehet adni a lekváros cipőtalpat is - egyszer. Amennyiben ennél egy picit jobb a termék, többek között a hosszabb távú fogyasztói hűség kialakítása játszik komoly szerepet. A közösségi oldalak részéről is megfigyelhető az igyekezet, miszerint próbálják kvantifikálni a témában ténylegesen releváns érdeklődést, vagyis a komoly érdeklődők számát megkísérlik elhatárolni az egyszeri szimpatizánsokétól, akiket esetleg lájk-kampányokban fogostak össze lasszóval, de tartósan nem lehet velük számolni. Ilyen húzás volt például a Facebook részéről, amikor a like-ok mellett megjelent a "talking about this" mérőszám, ami a megosztásokból, posztokból, kommentekből hoz létre egy minőségi mutatót.

0 Tovább

webbrand

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek